Szabályzat – a Webáruház jelen Általános Szerződési Feltételei (ÁSZF).
Webáruház (más néven Online Bolt) – internetes értékesítési platform, amely a Szabályzatban meghatározott feltételek szerint működik az understarsky.hu webcímen.
Ügyfél – a Webáruházat használó, teljes cselekvőképességgel rendelkező természetes személy.
Fogyasztó – olyan természetes személy, aki az Eladóval a Webáruház keretében olyan szerződést köt, amelynek tárgya nem kapcsolódik közvetlenül a gazdasági vagy szakmai tevékenységéhez.
Fogyasztónak minősülő vállalkozás – olyan természetes személy Ügyfél, aki gazdasági tevékenységéhez közvetlenül kapcsolódó Adásvételi Szerződést köt, amennyiben az Adásvételi Szerződés tartalmából kitűnik, hogy az nem tartozik a vállalkozó szakmai tevékenységéhez (különösen a gazdasági tevékenységi nyilvántartás alapján).
Személyes adatok – minden olyan információ, amely egy azonosított vagy azonosítható természetes személyre vonatkozik, és amelyet a Szolgáltató a jelen Szabályzatban meghatározott Szolgáltatások megfelelő nyújtása, valamint az adásvételi szerződés megkötése és teljesítése, továbbá a webáruház működtetésével kapcsolatos statisztikai célok érdekében kezel.
Eladó – INTREND Serhiy Demchuk, aki gazdasági tevékenységet folytat (Székhely: Lengyelország), bejegyezve a lengyel Központi Gazdasági Tevékenységi és Információs Nyilvántartásba (CEIDG), Adószám (NIP): 6762674941, Statisztikai számjel (REGON): 529388368.
Megrendelés – az Ügyfél akaratnyilatkozata, amelyet a Megrendelőlapon keresztül tesz, és amely közvetlenül az Eladóval kötendő Termék vagy Termékek Adásvételi Szerződésének megkötésére irányul.
Megrendelőlap – a Webáruházban elérhető interaktív űrlap, amely lehetővé teszi a Megrendelés leadását, különösen a Termékek Kosárba helyezésével, valamint az Adásvételi Szerződés feltételeinek, beleértve a szállítási és fizetési módot, meghatározásával.
Testreszabási űrlap – a Webáruházban elérhető interaktív űrlap, amely lehetővé teszi a Termék egyedi elkészítését az Ügyfél megrendelése alapján, különösen a Testreszabási Űrlapon megadott tartalomnak a Terméken történő tartós elhelyezésével.
Kosár – a Webáruház szoftvereleme, amelyben láthatóak az Ügyfél által megvásárlásra kiválasztott Termékek, továbbá lehetőség van a Megrendelés adatainak, különösen a termékek mennyiségének meghatározására és módosítására.
Termékek – a Webáruházban bemutatott ingóságok, amelyek az Ügyfél javára kötött adásvételi szerződés tárgyát képezhetik.
Testreszabott Termék – a Webáruházban elérhető, az Ügyfél megrendelésére egyedileg elkészített Termék.
Adásvételi szerződés (a továbbiakban: Szerződés) – az Eladó és az Ügyfél között távollévők között, a Webáruház közvetítésével kötött adásvételi szerződés, amelynek tárgyát a Termékek képezik.
Szolgáltatások – a Szolgáltató által az Ügyfél részére a Webáruházon keresztül nyújtott szolgáltatások (elektronikus úton nyújtott szolgáltatások).
Szolgáltató – INTREND Serhiy Demchuk, ul. Pychowicka 7/110, 30-364 Kraków, Lengyelország, Adószám (NIP): 6762674941, Statisztikai számjel (REGON): 529388368 a Szabályzatban meghatározott elektronikus szolgáltatások tekintetében.
Bevezető rendelkezések
Jelen Szabályzat határozza meg az Eladó és az Ügyfelek között a Webáruház kínálatában szereplő Termékekre vonatkozó adásvételi szerződések távollévők közötti megkötésének szabályait, valamint az Ügyfelek általi Webáruház-használat és az elektronikus úton nyújtott szolgáltatások igénybevételének szabályait.
A Szabályzat a Webáruház minden Ügyfelére vonatkozik és kötelező érvényű. A Webáruház használata, a Termékek távúton történő megvásárlása, valamint az elektronikus szolgáltatások igénybevétele azzal a feltétellel lehetséges, hogy az Ügyfél előzetesen megismeri és elfogadja a jelen Szabályzat feltételeit.
Az Ügyfél köteles a Webáruházat a hatályos jogszabályoknak és a Szabályzat rendelkezéseinek megfelelően használni. Különösen tilos:
jogellenes tartalom szolgáltatása (pl. személyiségi jogokat vagy harmadik felek egyéb jogait sértő tartalom);
a Webáruház működését zavaró módon történő használat (pl. meghatározott szoftverek használata révén);
valótlan vagy harmadik felek jogait sértő személyes adatok megadása.
Az Eladó a jogszabályok által megengedett legszélesebb körben nem vállal felelősséget a Webáruház működésében vis maior, harmadik felek jogellenes cselekményei vagy a Webáruház és az Ügyfél technikai infrastruktúrájának inkompatibilitása miatt bekövetkező zavarokért vagy kimaradásokért.
A Weboldal tényleges használata a jelen Szabályzat elfogadását jelenti.
Kapcsolattartás az eladóval és kommunikáció
E-mailben; elektronikus levelezési cím: orders@understarsky.hu
Elektronikus szolgáltatások nyújtásának szabályai
A Webáruház az interneten keresztül információkat nyújt a kínálatában szereplő Termékekről, és a következő elektronikus szolgáltatásokat nyújtja:
lehetővé teszi az Ügyfelek számára a Webáruház kínálatában szereplő Testreszabott Termékek megvásárlását a Kosár és a Megrendelőlap használatával (Fiók létrehozása és bejelentkezés nélkül),
lehetővé teszi az Ügyfelek számára az Eladó hírlevelére való feliratkozást, amely kereskedelmi információkat tartalmaz a Termékekről – az Ügyfél e-mail címére küldve (e-mail hírlevél).
Minden elektronikus szolgáltatásra vonatkozó szerződés határozatlan időre jön létre, és bármelyik fél által bármikor, indoklás nélkül felmondható, azzal a fenntartással, hogy a szerződés felmondása esetén a felek megtartják a szolgáltatási szerződés megszűnése előtt szerzett jogaikat.
A hírlevél-szolgáltatásra vonatkozó szerződés a hírlevél küldéséhez való hozzájáruló nyilatkozat Ügyfél általi kitöltésével és megerősítésével jön létre.
Az Ügyfél felmondhatja a hírlevél-szolgáltatásra vonatkozó szerződést a hírlevélben található, a további hírlevelek fogadásáról való lemondásra szolgáló mező/link használatával (lemondó nyilatkozat).
Függetlenül a fenti rendelkezésektől, amennyiben az Ügyfél súlyosan megsérti a Szabályzatot, a Szolgáltató jogosult az Ügyfél Szolgáltatásokhoz való hozzáférését részben vagy egészben korlátozni.
Megrendelés leadása és az adásvételi szerződés megkötése
Az Ügyfelek a Webáruházon keresztül vásárolnak Termékeket a Megrendelőlap kitöltésével, Fiók létrehozása nélkül.
A Termék megrendeléséhez a Terméket a Kosárba kell helyezni, a Megrendelőlapon ki kell tölteni minden szükséges (csillaggal jelölt) Személyes Adatot, és az Ügyfélnek meg kell erősítenie vásárlási szándékát és tudomásul kell vennie, hogy a megrendelés fizetési kötelezettséggel jár, a „Fizetés” vagy „Megrendelés elküldése” gombra kattintva (az adásvételi szerződés megkötésére irányuló ajánlat).
Az Ügyfél és az Eladó közötti Termék-adásvételi szerződés Webáruházon keresztüli létrejöttéhez (távollévők közötti szerződés) az Eladónak nyilatkozatot kell tennie az Ügyfél ajánlatának elfogadásáról. Az Eladó az ajánlatot a fizetés beérkezésekor fogadja el úgy, hogy az Ügyfélnek a Megrendelőlapon megadott e-mail címére visszaigazolást küld (Megrendelés visszaigazolása).
Megrendelések teljesítése
A megrendelések teljesítése kizárólag munkanapokon történik, azaz hétfőtől péntekig, a törvényes munkaszüneti napok kivételével.
A megrendelés teljesítése a megrendelés visszaigazolásának elküldése után kezdődik.
A megrendelés várható teljesítési ideje 3 munkanap, a következő munkanaptól számítva. A megrendelés akkor tekinthető teljesítettnek, amikor azt átadják a szállítást végző szolgáltatónak (feladás).
Ár és fizetési mód
A Webáruházban feltüntetett árak magyar forintban (HUF) értendők, és tartalmazzák az általános forgalmi adót (ÁFA) és egyéb adókat.
Az Ügyfél a megrendelési oldalon elérhető fizetési módok közül választhat.
A Webáruház fenntartja a jogot a Termékek árának és a szállítási díjaknak a folyamatos módosítására. Az árváltozások nem érintik azokat az Ügyfeleket, akik az árváltozás bevezetése előtt adták le megrendelésüket.
Szállítás
A fizikai termékek szállítása a megrendelési oldalon aktuálisan elérhető szolgáltatókon keresztül történik.
Valamennyi Termék kiszállítása az Ügyfél részére teljesen ingyenes.
A Termék várható szállítási ideje 2 munkanap az Eladó általi feladástól számítva.
Az Eladó javasolja, hogy az Ügyfél a futártól való átvételkor ellenőrizze a csomag tartalmát. Amennyiben a csomag sérülés, rongálódás, benyomódás vagy szennyeződés nyomait viseli, az Eladó javasolja kárfelvételi jegyzőkönyv felvételét a sérülésekről.
Elállási jog
A Vásárlót (Fogyasztó és Fogyasztónak minősülő vállalkozás) nem illeti meg az elállási jog, mivel a Webáruházban értékesített termékek megrendelésre készülnek. Termékeink személyre szabott jellege miatt visszaküldésükre nincs lehetőség.
A fenti korlátozás vonatkozik a Fogyasztónak minősülő vállalkozásra is, aki gazdasági tevékenységéhez közvetlenül kapcsolódó szerződést köt, amennyiben a szerződés tartalmából kitűnik, hogy az nem tartozik a szakmai tevékenységéhez.
A távollévők között kötött szerződéstől való elállás joga nem illeti meg a Vásárlót (Fogyasztó és Fogyasztónak minősülő vállalkozás) a következő szerződések esetében:
olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak (Testreszabott Termék),
olyan digitális adattartalom tekintetében, amely nem tárgyi adathordozón kerül átadásra, ha a teljesítés a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdődött meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy ezzel elveszíti elállási jogát.
Reklamáció és szavatosság
Az Adásvételi Szerződés tárgyát képező, Webáruház által kínált Termékek újak, valamint fizikai és jogi hibáktól mentesek.
A Webáruházban értékesített termékekre a gyártói garancia vonatkozik (ha van ilyen).
INTREND Serhiy Demchuk felelősséggel tartozik a Fogyasztóval és a Fogyasztónak minősülő vállalkozással szemben a Termék szerződésszegéséért (hibás teljesítés), amely a kézbesítés időpontjában fennáll, és a termék átadásától számított két éven belül válik ismertté.
Termékhiba észlelése és a szavatossági jogok érvényesítése esetén a Fogyasztó és a Fogyasztónak minősülő vállalkozás a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint reklamációt nyújthat be a termék átvételétől számított 2 (két) éven belül, amelyben kérheti:
a termék kijavítását,
a termék kicserélését hibátlanra,
árleszállítást,
elállást az adásvételi szerződéstől (jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye).
A reklamáció Eladó általi kivizsgálása érdekében az Ügyfélnek vagy a Fogyasztónak minősülő vállalkozásnak e-mailben kell felvennie a kapcsolatot: orders@understarsky.hu.
Javasoljuk, hogy a reklamáció tartalmazza a hiba rövid leírását, a hiba felmerülésének körülményeit (és dátumát), a reklamáló adatait, valamint az Ügyfél igényét a termék hibájával kapcsolatban.
Az Eladó a reklamációra haladéktalanul, de legkésőbb a panasz beérkezésétől számított 14 (tizennégy) naptári napon belül válaszol, és tájékoztatja az Ügyfelet a további teendőkről.
Panaszkezelés és jogérvényesítés
A Fogyasztó panaszkezelési és jogérvényesítési lehetőségeiről, valamint az eljárásokhoz való hozzáférés szabályairól részletes információk érhetők el a területileg illetékes békéltető testületek honlapjain, valamint az Európai Fogyasztói Központ weboldalán.
A Fogyasztónak a következő lehetőségei vannak a viták bíróságon kívüli rendezésére:
A Fogyasztó jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulni a fogyasztói jogvita rendezése érdekében. A magyarországi Békéltető Testületek listája és elérhetőségei megtalálhatók a www.bekeltetes.hu oldalon.
A Fogyasztó fogyasztóvédelmi panasszal fordulhat a területileg illetékes Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Osztályához.
Az Európai Unióban lakóhellyel rendelkező Fogyasztó jogosult az online vitarendezési (ODR) platform igénybevételére a határon átnyúló jogviták rendezéséhez. A platform elérhetősége: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Személyes adatok a Webáruházban
A Webáruházon keresztül gyűjtött személyes adatok kezelője az Eladó.
Az Ügyfelek személyes adatait az adatkezelő a Webáruházon keresztül az Adásvételi Szerződés teljesítése céljából gyűjti, illetve – az Ügyfél hozzájárulása esetén – marketing célokra.
A személyes adatok megadása önkéntes, azonban a Szabályzatban meghatározott, az Adásvételi Szerződés megkötéséhez szükséges adatok megadásának elmulasztása a szerződés megkötésének lehetetlenségét eredményezi.
A személyes adatok Eladó általi kezelésének részletes szabályait az Adatkezelési Tájékoztató (Cookie Szabályzat) tartalmazza.
Záró rendelkezések
Az Eladó fenntartja a jogot a Szabályzat módosítására fontos okokból, úgymint: jogszabályváltozások, fizetési és szállítási módok változása – amennyiben ezek a változások befolyásolják a jelen Szabályzat rendelkezéseinek végrehajtását.
A Szerződésben nem szabályozott kérdésekben a magyar jogszabályok, különösen a Polgári Törvénykönyv és a fogyasztóvédelemre vonatkozó jogszabályok az irányadók.
A Webáruházon keresztül kötött szerződések nyelve magyar.